dinsdag 11 juni 2013

Haken

 Haken.

Laatste weken ben ik verslaafd aan haken. Aangezien ik wel kennis had van de basis steken maar verder niet ben ik eerst begonnen met het kijken van verschillende filmpjes op You tube . En toen was het tijd voor mijn eerste omslagdoek. Inmiddels heb ik acht omslagdoeken gemaakt volgens verschillende patronen en steken. 


Eind maart was ik met mijn schoonzus een aantal dagen op bezoek bij een vriendin in Istanbul en heb daar deze katoen gekocht.  Eigenlijk was ik deze katoen al weer vergeten maar bij het opruimen vanochtend vond ik het tasje  tussen mijn andere bollen.


Gister zag ik op Instagram bij @miriamcatshoek een hele mooie omslagdoek die zij weer gemaakt had volgens patroon van @saar_en_mien  Op het blog vind je het patroon! http://bijsaarenmien.blogspot.nl/2013/01/patroon-omslagdoek.html


Ben maar meteen aan de slag gegaan...... (je kent het wel het is vandaag zo'n dag..... wetend dat er slecht nieuws komt.......... is inmiddels ook al gekomen....... en er komt niets uit mijn handen............. dan maar haken!)


 En proberen even aan iets anders te denken..............









1 opmerking:

  1. Hij wordt mooi!! En idd wat is het verslavend he' dat haken....en ondanks het slechte nieuws toch wat moois gemaakt..!! Gelukkig kunnen we nog blij worden van een mooi bolletje katoen!
    We instagrammem..en ik volg je hier. XMir

    BeantwoordenVerwijderen